9025 Győr, Töltésszer u. 3.

Ügyelet: 8:00 - 20:00 hétköznap

(30) 988 2674

ARPADENT Blog

Blogunk mindenről ami ARPADENT,
ami egyszerű, gyors és bármikor elérhető

Papírmentes fogászati rendelő megvalósítása az ARPADENT fogászati szoftverben.

Az egészségügyi dokumentumok papírmentes kezelésével a páciensek és a fogászati rendelők is nyerhetnek vele.

Nagyobb fogászati rendelőkben, klinikákon jogosan merül fel az az igény, hogy a recepció folyamatosan nyomon követhesse a páciensek "mozgását". Magyarul jó tudni, hogy kik érkeztek meg, kik ültek már be a székbe, kit kezeltek már, ki az, aki már végzett és elment, vagy éppen kik azok, akik nem jöttek el.

Hogyan kezeljünk várólistát az ARPADENT-ben?

Sok fogászatnál jelentkezi az a  probléma, hogy a páciensek sürgős beavatkozást kérnek, de a berendelési naptár annyira telített, hogy csak napokkal, hetekkel későbbi időpontot tudnak csak kapni. Emellett viszont az előforduló lemondások miatt a felszabaduló időpontokat nem tudják feltölteni, ami közvetlen anyagi veszteségnek tekinthető.
Ezt a problémát orvosolja a várólista funkció, ami már az ARPADENT fogászati szoftver Standard csomagjában is elérhető.

Tájékoztató az eSzemélyi igazolványokon található CVCA tanúsítvány frissítéséről

Biztonsági okokból a CVCA tanúsítványt időközönként szükséges megújítani. A CVCA Hatóság (Magyarországon a Belügyminisztérium) saját eljárásrendje szerint nagyjából három évenként rendszeresen és tervezetten végrehajtja a megújítást. A megújítás az eSzemélyi Kliens használatával biztonságos módon, a normál használatba építve automatikusan megtörténik, de az állampolgár közreműködése is szükséges hozzá. Az állampolgárok számára a frissítés az eAzonosítás szolgáltatás első igénybevétele során több lépésben kerül végrehajtásra,. A frissítési lépések egyértelműek és informatívak, vezetik az állampolgárt a megújítás során. A frissítés sikeres lefutását követően nincs további teendő.

A Pénzügyminisztérium tájékoztatása alapján a NAV állásfoglalása ellentmondásban van a jogszabályi rendelkezéssel

2021. január 4-től megszűnt a számlázó programok bejelentési kötelezettsége.

A NAV fontos állásfoglalást tett közzé az egészségpénztárral szerződött egészségügyi szolgáltatók számlázásával kapcsolatban.

Fontos tudnivalók a számlázásról

Alig múlt el az EESZT műszaki csatlakozás és az adatküldés kezdésének határideje, máris itt van egy újabb mérföldkő, ahol is egy másik törvényi kötelezettségnek kell eleget tennünk.

Hogyan küldjük be az adatokat az EESZT-be

Az ARPADENT rendszerben kétféle módon lehet adatokat beküldeni az EESZT-be. A fejlesztés során abból indultunk ki, hogy lesz olyan fogászat, ahol a páciens kezelése után azonnal beküldenék az EESZT-be az szükséges adatokat, illetve lesz olyan ügyfelünk is, akiknek két páciens kezelése közt kevés az idő a többlet adminisztrációra és ők inkább később, esetleg a nap végén fogják teljesíteni az adatbeküldési kötelezettségüket. 

COVID-19 - Ajánlások az ARPADENT rendszerben a koronavírus járvány miatti leállások miatt

A koronavírus járvány miatt egyre több partnerünk függeszti fel illetve korlátozza a fogászati ellátást. A helyzet miatt szükséges a páciensek értesítése. A berendelési időpontok törlése nem a legjobb megoldás, mivel a járványügyi helyzet megoldása után új időpontokat kellene adni az így lemondott pácienseknek.  

Parodontális státuszlap (Periodontal Chart)

Kezdjük az új évtizedet egy igazi újdonsággal! Parodontológusok kérésére elkészítettük az ARPADENT fogászati szoftver újdonságaként a parodontális státusz rögzítésére szolgáló funkciót. Ezentúl az ARPADENT rendszert használó parodontológus fogorvosoknak nem kell mindenféle jegyzeteket készíteniük, hanem rendkívül gyorsan rögzíthető a páciensek parodontális állapota.

Kérdezhetik páran, mi ebben a nagy hír? Egyrészt az, hogy jelen pillanataban a magyarországi piacon elérhető fogászati szoftverek közül egyikben sem lehet ilyen módon parodontális státuszt rögzíteni. Másrészt az a nagy dolog ebben, hogy ezt a funkciót minden ARPADENT-et használó fogászat ingyenesen elérheti, mivel közvetlenül része lett a fogászati karton modulnak.  Ki tudja ezt utánunk csinálni?!

Fogorvosok EESZT csatlakozása

2019. 11. 30. - Tippek

EESZT csatlakozási segédlet ARPADENT felhasználók részére

Mit kell 2020. január 1-ig megtenni?

2020. január 1-ig minden fogorvosi egészségügyi szolgáltatónak csatlakoznia kell az EESZT rendszeréhez. A következő leírással részletesen bemutatjuk, hogy az ARPADENT fogászati szoftvert használva milyen lépések szükségesek az EESZT rendszerével való csatlakozáshoz. 

Az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Teret (EESZT) használó intézmények köre hamarosan tovább bővül: 2020. január 1-ig minden nem közfinanszírozott szolgáltatást nyújtó egészségügyi szolgáltatónak el kell végeznie a csatlakozással kapcsolatos teendőit, így 2020. január 1-ig minden fogorvosnak, fogászatnak csatlakoznia kell az EESZT-hez, és legkésőbb 2020. június 1-től meg kell kezdeniük az EESZT-be történő adatszolgáltatást.

A nyáron és az ősz elején sem lógattuk a lábainkat. Több új funkcióval, fejlesztéssel és javítással frissítettük az ARPADENT fogászati praxismenedzsment szoftverünket. Nézzük is meg gyorsan a leghasznosabb újdonságokat.

Kezdjük a legnagyobb durranással.

ŐSZI AKCIÓ FOGÁSZATOK SZÁMÁRA

Rendkívüli lehetőséggel igyekszünk segíteni a leendő fogászati ügyfeleinket a gördülékeny váltásra!

A következő leírással részletesen bemutatjuk, hogy az ARPADENT fogászati szoftvert használva milyen lépések szükségesek az EESZT rendszerével való csatlakozáshoz. 

DENTAL WORLD 2018

2018. 10. 11. - Hírek

2018. október 11-13 közt kerül megrendezésre a Dental World kiállítás, melyen bemutatjuk az ARPADENT fogászati praxismendzsment rendszerünk legújabb fejlesztéseit! Minden érdeklődőt szeretettel várunk a Hungexpo 'A' pavilonjában, a BK28-as standon. Mi már jelen vagyunk! :-)

Rengeteg új fejlesztésen dolgoztunk az elmúlt időszakban, hogy még gyorsabban és még kényelmesebb legyen a fogászati adminisztráció az ARPADENT praxismenedzser szoftverrel. Mindenki főzzön le egy kávét, mert hosszú lista következik!

A télen sem pihenünk, számos új funkció, és rengeteg hasznos fejlesztés, ami nemcsak gyorsabbá és kényelmesebbé teszi a munkát, hanem sokkal élvezetesebbé is. Hosszú lista következik!

Ősszel kicsit mindig megélénkül a fogorvosok érdeklődése. Nem csak a nyár utáni feltöltődés okozza ezt, hanem a Dental World is fokozza az érdeklődést. Az új fogászatok indítása mellett is szakítottunk időt a fejlesztésekre. 

Tételes számlázás
A mostani fejlesztés előtt a számlázó rendszerek felé egy tételként adtuk át a számlázandó összegeket. A tétel megnevezését mindenki maga tudta beállítani, de a számlára minden esetben csak egy tétel került. Ha a páciensnek szüksége volt a tételesen a kezelésekre, akkor az elvégzett kezeléseket részletező dokumentumot kellett a számla mellé adni. Az új fejlesztés révén viszont a számlákra már tételesen is át tudjuk adni a kezeléseket.  Ez egy fogászatonként megadható paraméter, azaz ha bekapcsoljuk, akkor minden kiállított számlára tételesen kerülnek rá a kezelések. A tételes számlázáskor viszont egy korlátozást is maga után hoz. Ha tételesen akarunk számlázni, akkor egy kezelés sorozatról egyidőben csak egy számla készíthető, a számlázandó összeg nem bontható meg a páciens, az egészségpénztár és/vagy a munkáltató közt. 

Továbbra sem ülünk a babérjainkon, ismét megannyi új funkcióval, néhány javítással, kozmetikázással  fejlesztettük tovább az ARPADENT fogászati szoftvert.

Páciensek hozzárendelése betegszervezőkhöz
Bevezettünk a betegszervező fogalmát a rendszerünkbe. Ez annyit jelent, hogy a pácienseinket be lehet sorolni ún. menedzserekhez, akiket más néven betegszervezőnek, idegenvezetőnek, vagy akár kapcsolattartónak is nevezhetünk. A lényege az, hogy ezáltal egy újabb tulajdonság alapján kategorizálhatjuk a pácienseinket. Ezzel a besorolással azt is megoldhatjuk, hogy a menedzserek is akár be tudnak lépni a rendszerbe, és a hozzájuk besorolt páceinsek megfelelő jogosultsággal adatait láthatják illetve szerkeszthetik.

Újabb frissítésekkel rukkoltunk elő. Egyre többen álltak elő azzal az ötlettel, hogy a különböző valutákra történő elszámolást megkönnyíthetnék valahogy. Készítettünk egy olyan megoldást, amivel már mindenféle igényt ki tudunk elégíteni. 

Kezelések árai különböző valutákban
Az ARPADENT rendszer már régóta kezeli a különböző valutákat. A korábbiakban ez úgy működött, hogy minden egyes kezelésnek meg kellett adni a forintos árak mellett a használt valutanemekben lévő árait is. Ezt a módszert megőrizve elkészítettünk egy olyan funkciót is, amivel az árakat automatikusan lehet a forintból számolni. Kétféle módszert fejlesztettünk ki. Az egyik esetben az adott valutához fel lehet venni egy fix árfolyam értéket, aminek a segítségével a rendszer kiszámolja a kezelések árát az adott valutában. A másik megoldásként az MNB középárfolyamához tud igazodni a rendszer.

A tavasz közeledtével mindenki aktívabb lesz kicsit, nincs ez másképp velünk sem. Újabb tapasztalatok hatására és új partnereink igényeit teljesítve újabb frissítéseket kapott az ARPADENT fogászati szoftver.

Információ az ARPADENT frissítésekről
Észleltük, hogy nem mindenki kapja meg információkat az új frissítéseinkről. Ezért készítettünk egy új megoldást, amivel a fogászati program belépési képernyőjén mindig megjelenik a legújabb frissítésekről szóló blog bejegyzés kivonata. Innen át is lehet ugrani a publikus weboldalunkra, ahol a blog részben minden fontos információ megtudható az ARPADENT fogászati szoftverről. 

Az új esztendőnek mindannyian számos új ötlettel vágunk neki. Éppen ezért már januárban számos fejlesztést végeztünk el, amivel még gördülékenyebbé válik majd az adminisztráció. Mutatjuk mivel bővült az ARPADENT fogászati praxismenedzsment rendszer.

Terv fázisok létrehozása, szerkesztése
Többen jelezték felénk, hogy egy kicsit alakítsuk át a tervezés, ajánlat adás lehetőségeit. Ennek hatására egy nagyot fejlesztettünk rajta. Mostantól egy tervet több fázisra lehet bontani. A fáziskhoz gyógyulási időt, megjegyzést tudunk hozzáfűzni, illetve tetszőlegesen rendezhetjük a fázisok közt a kezeléseket. Ezzel együtt a fázisos tervekhez egy új dokumentum nézetet is terveztünk, így egy több oldalas terv/ajánlat is sokkal átláthatóbbá vált.

Novemberben is újabb lehetőségekkel bővítettük az ARPADENT fogászati praxismenedzsment rendszerünket.

Lebegő ablak a napi munka megkönnyítésére
Egy listában látszanak az adott napi (mindig a mai) időpontok és ott (is) jelölhető a megjött státusz, illetve az is, hogy kezelve van már. A következő képekkel mutatjuk be a funkciót:
 

DENTAL WORLD 2016 AKCIÓ

2016. 10. 10. - Hírek

Látogasson meg bennünket a Dental World-ön, nézze meg az újdonságokat az ARPADENT rendszerben.
Aki 2016. október 31-ig szerződés köt velünk, 50%-os kedvezménnyel használhatja egy évig a rendszerünket!
Dental World 2016 kiállítás - Hungexpo Vásárcsarnok Huszár György sétány 3

A Dental World kiállításon való megjelenés mellett sem álltunk le a fejlesztéssel. Most is olyan funkciókat építettünk be a rendszerbe, amellyel megkönnyítjük a munkát és még értékesebbé válik az ARPADENT fogászati szoftver.

 
Röntgenek, fotók nyomtatása, küldése
A Képek modulban bővítettük azokat a funkciókat, amivel a tárolt röntgen és egyéb fotókat átadhatjuk a pácienseknek. Ha megjelölünk egy képet, akkor a jobb oldalon megjelenik egy lebegő menü.  Ennek a lebegő menü segítségével a kijelölt képet, képeket elküldhetjük email-ben vagy akár papírra is nyomtathatjuk. Ezek segítségével könnyen elérhetővé tudjuk tenni a pácienseink részére.

A nyár az ARPADENT házatáján nem a lazításról, hanem a még intenzívebb munkáról szólt. Meghallgatjuk és rögzítjük a felhasználói visszajelzéseket, javaslatokat és ennek hatására egy nagyobb csomagot pipálhatunk ki a feladatlistánkról.  Végül az iskolakezdésre  egy osztállyal feljebb lépett az ARPADENT fogászati szoftver.

SZÁMLÁZÓ PROGRAM BEJELENTÉSE

2016. 08. 10. - Tippek

2014. október 1-től minden újonnan vásárolt számlázó programot - annak használatbavételétől számított - 30 napon belül be kell jelenteni a NAV felé. Abban az esetben, ha a későbbiek során a számlázó programot már nem kívánja használni, úgy 30 napon belül be kell jelenteni a használatból történő kivonását.

PÁCIENS ADATOK AZ ARPADENT 1.1.7-BEN

2016. 07. 20. - Frissítések

 Bővített páciens törzsadatok és egyéb funkciók.
Az 1.1.7-es frissítés a páciens adatokat célozta meg, de emellett kerültek be újabb funkciók és esztétikai javítások is.

Páciens adatlap:

  • Új mezők: Anyja neve, fogszín, foglalkozás
  • A Taj felirat helyett TAJ
  • Megjegyzés és Egészségügyi megjegyzés nagyítható szerkesztőfelülettel
  • Irányítószám kereső használata a települések kiválasztásához.

 Egyéb funkciók:

  • A Beállításoknál a Karton kezeléseknél a kezeléscsoportok törölhetőek és kikapcsolhatóak
  • Kartonban a kezeléseknél több soros megjegyzés is megadható, hasonlóan a páciensnél itt is nagyítható szerkesztőfelületben.
  • Irányítószám kijelzése a páciens listában, illetve a páciensek kiválasztott adatainak exportálása Excel dokumentumba.

 Esztétikai javítások:

  • A Kartonban a csak státusz kezeléseket tartalmazó kezeléscsoportok már csak státusz üzemmódban látszódnak
  • A Naplóban a dátumválasztó alacsony felbontáson jobban látszódik
  • Az egyes mentési folyamatok visszajelzései egyformán jelennek meg.
  • A kezeléseket már minden érintett részen azonos formában mutatja a rendszer.

TERVEK ÉS SZÁMLÁZÁS AZ ARPADENT 1.1.6-BAN

2016. 07. 12. - Frissítések

Tervek küldése levélben, kezelés részletező és számla nyomtatás.

Leendő páciense árajánlatot szeretne kérni? Küldje el neki most!
A Kartonban a tervből nem csak nyomtatványt készíthet, hanem e-mailben is elküldheti. 
Ehhez nem kell mást tennie, csak a Beállításoknál Az Email sablonoknál létre kell hozni egy új mintát, melyet Terv sablonként ment el. Ezután a Kartonban az adott tervnél a küldés levélben cím alatt kitölti a megfelelő adatokat és elküldi.

A számla mellé részletezőt is szeretne nyomtatni az elvégzett kezelésekről? Vagy lemaradt a részletező, esetleg nem találja a megfelelő számlát és újra ki szeretné nyomtatni? Itt a lehetőség!
Számlázáskor megadhatja, hogy akar-e kezelés részletezőt nyomtatni. Ha ez mégis elkerülte figyelmét, akkor később a páciens szerkesztőből is elérheti ezt a funkciót a Pénzügy alatt. Továbbá ugyanitt kinyomtathatja újra a már elkészített számlát.

 Új személyre szabott értesítések beállítása és küldése páciensenként.

  •  A Beállításokban Egyéni értesítési sablonokat lehet felvenni különböző nyelveken.
  • A Beállításokban az Értesítésekhez tartozó makrók magyarázatot kaptak.
  • A Beállításokban az Értesítések mentés után nem ugranak el az utoljára kiválasztott nyelvről.
  • A Páciens szerkesztőben az adott pácienshez egyéni értesítést lehet megadni illetve kiválasztani a már rögzített sablonokból

 A frissítésben további javítások is bekerültek:

  • Kimutatások megjelenítése jogosultság függő.
  • A Pácienslista név szűrője a teljes névben szűr.
  • Páciens szerkesztő Egészségpénztár, Munkáltató és Egyéni értesítések szerkesztőiben egyértelmű gombfeliratok, arról, hogy csak akkor mentődnek, ha a pácienst is mentik 

ÚJABB FRISSÍTÉS AZ ARPADENT 1.1.4-BEN

2016. 07. 04. - Frissítések

 Néhány észrevétel került megvalósításra, melyek egyszerűsítik az Önök munkáját.

  • A Beállításokban az Értesítésekhez tartozó leveleknél, a beilleszthető elemek már gombként funkcionálnak
  • A Beállításokban a Karton kezeléseknél, már a csoport nevek látszódnak, a szerkesztőt nem lehet véletlenül bezárni, és a rendezés is egyszerűbb
  • A Beállításokban a Napló kezeléseknél, a szerkesztőt nem lehet véletlenül bezárni, és a rendezés is egyszerűbb
  • A Beállításokban a Valutáknál, a szerkesztőt nem lehet véletlenül bezárni

STATISZTIKÁK AZ ARPADENT 1.1.3-BAN

2016. 06. 17. - Frissítések

 Újabb frissítésünk lehetőséget ad arra, hogy megtekintse forgalmát egy időszakra, és ezekről statisztikát készíthessen.

  •  Időtartam és mennyiség statisztika készítése a Naplóban rögzített adatok alapján orvosokra, székekre, és kezelésekre lebontva
  • Érték és mennyiség statisztika készítése a Kartonban rögzített elvégzett, tervből elvégzett és direkt kezelések alapján orvosokra és kezelésekre lebontva

A frissítésben további javítások is bekerültek: 

  • Páciensnél megadható milyen értesítéseket küldjön a rendszer
  • A Beállításokban az Értesítéseknél a Berendelés értesítések jobban elkülönülnek a kontroll értesítéstől
  • A Beállításokban a Számlázásnál a pipák egyértelműen mutatják hova tartoznak.
  • Karton kezelés gombsor esztétikai javítása.
  • Napló nagyítás gomb megfelelően jelenik meg.
  • Belépés gomb esztétikai javítása

EGYSZERŰBB SZÁMLÁZÁS AZ ARPADENT 1.1.2-VEL

2016. 06. 03. - Frissítések

Bár a számlák létrehozása korábban is megoldott volt az ARPADENT-ben, de sokan jelezték, hogy számukra bonyolult a kezelés, illetve javasoltak pár ide tartozó fejlesztést. 

  • Új számlázási lehetőség: Munkáltató, melyet hasonlóan az Egészségpénztárhoz a páciens szerkesztésekor lehet megadni
  • A Beállításokban a Fogászat adataitól a számlázási adatok átkerültek a Számlázásba.
  • Beállítható, hogy a számlázásnál lehessen előleget megadni.
  • Beállítható, hogy Rendszerben lehessen Egészségpénztárat választani számlázáskor.
  • Beállítható, hogy Rendszerben lehessen Munkáltatót választani számlázáskor.

FRISSÍTÉS AZ ARPADENT 1.1.1-BEN

2016. 05. 27. - Frissítések

A Rendszerről több észrevétel is érkezett, melyek javítása segíti az Önök munkáját. 

  • A Naplóba a kimenő értesítések felfüggeszthetőek, ha a bal oldalon lévő zöld, levél ikonnal ellátott gombot átkattintja pirosra.
  • A Kartonban Terv nyomtatásnál az aktuális orvos kerül a nyomtatványra (eddig az épp belépett felhasználót mutatta).
  • A Páciens szerkesztőben lehetőség van Egészségpénztárak törlésére.
  • A Páciens szerkesztőben Egészségpénztár hozzáadásakor figyelmeztetést kapnak, hogy a pácienst is menteni kell.

ITT AZ ARPADENT 1.1.0

2016. 05. 19. - Frissítések

Rengeteg fejlesztésen vagyunk túl. Meghallgattuk az Önök véleményét, hogy melyek lennének a legfontosabb fejlesztések, és ezeket részesítettük előnybe. 

 Karton

  •  Túl zsúfolt a képernyő és nem látja a fontos adatokat a kezelések listája miatt?
  • Az egyes kezelések csoportját nehézkes megkülönböztetni?

 Ezen változtathat!

  • A Beállításokban a Rendszer menü Karton gombsor megjelenítésnél átválthatja a megjelenítést egy sorosra, így a Kartonban a kezelések egy sorban látszódnak. 
  • A Beállításokban a Karton kezeléseknél megadhatja az egyes kezeléscsoportok nevét és színét.
  • A Kartonban, ha a fogmegjelenítőre nincs szüksége ideiglenesen kikapcsolhatja.
  • Nem megfelelő Önnek a kartonban készített terv kinézete? Lehetősége van egyedi sablon megadására, adja meg hogy nézzen ki, milyen adatok látszódjanak, és elkészítjük Önnek.
     

 Értesítési rendszer

  • Páciensei értesítést szeretnének kapni vagy Ön szeretné, ha páciensei nem felejtenék el a megbeszélt időpontjaikat? A rendszer automatikus értesítéseket tud küldnei a berendelési időpontok rögzítéséről, módosításáról vagy törléséről.
  • Szeretné tudatni pácienseivel, hogy a megbeszélt kezelési időpontja közeledik?
  • Páciense régen volt és ideje kontroll vizsgálatra jönnie?

 Küldjön email vagy SMS értesítést automatikusan!

  •  Megadhatja a levelek sablonját különböző nyelveken. Valamint megadhatja, hogy az közelgő időpont előtt hány nappal, illetve kontroll esetén hány nap múlva menjen ki az értesítés. 
  • Minden kimenő levél, üzenet sablonját a saját igényei szerint megszerkeszthet. Ezeket akár több nyelven is megszerkesztheti és a rendszer mindig a megfelelőt fogja kiküldeni. 
  • Egyedileg beállíthatja, hogy egy közelgő berendelési időpont előtt mennyi idővel értesítse páciensét, hogy ne feledkezzen meg a kezeléséről. 

 Számlázás

  • A páciens Egészségpénztárra kérné a számlát?
  • A más módon számlázott szöveg Önnek nem megfelelő?
  • Más fizetési móddal, és határidővel szeretne számlát kitölteni?

Itt a lehetőség!

  •  A páciens szerkesztőben megadhatja a páciens Egészségpénztárához tartozó adatait és számlázáskor ezt is választhatja. 
  • A Beállításokban állíthatja a számlázáskori "már számlázva" lehetőség szövegezését. 
  • Számlázáskor megadhatja a fizetés módját és annak határidejét is.

DENTAL WORLD 2015 AKCIÓ

2015. 10. 05. - Hírek

A meghirdetett akciónk keretében az érdeklődők közül a szerencsés nyertesek:
Csütörtökön: Dr. Fazekas Anikó
Pénteken: Dr. Strubán Erzsébet
Szombaton: Dr. Csigi Tamás
Mindhárman ingyenesen használhatják az ARPADENT fogászati szoftvert 2016. szeptember 30-ig.
Köszönjük a többi látogatónknak is az érdeklődésüket!

DENTAL WORLD 2015

2015. 10. 01. - Hírek

Keressen minket a Dental World Szakkiállításon és próbálja ki programunkat. Vásári akcióval várjuk Önöket.

NAGY HANGSÚLY A BIZTONSÁGON

2015. 09. 30. - Tippek

 A biztonságot védett szervereink és a folyamatos, titkosítással ellátott biztonsági mentések garantálják.


 Rendkívüli módon érzékeny információkkal, személyes adatokkal dolgozunk, ezért az ARPADENT titkosított SSL csatornán, https-es biztonsági protokollon keresztül érhető el. Így az adatok nagy biztonságban vannak, a böngésző és a szerverek közötti adatforgalom titkos és visszakövethetetlen. 

KARTON KEZELÉSEK BEÁLLÍTÁSA

2015. 09. 29. - Tippek

A Beállítások > Kezelés > Karton részben van lehetőség a kezeléseket beállítani, árazni, csoportba szervezni. 

Karton kezeléshez megadhatjuk a megnevezését, amely a tervben és kezelés listában fog látszani. A rövid megnevezést, ami a kezelés gombon jelenik meg. 

NAPLÓ KEZELÉSEK BEÁLLÍTÁSA

2015. 09. 29. - Tippek

 A berendeléshez bekattintható gombokat, a berendelés dobozához tartozó színeket és ezek sorrendjét tudjuk kezelni. 

A megnevezés mező fog a berendelés dobozban megjelenni. 
A rövid megnevezés lesz a gomb neve. 
Amennyiben a berendelés dobozok kezelés szerint színeződnek, itt határozhatjuk meg a megjelenő színt.

MUNKAREND BEÁLLÍTÁS

2015. 09. 29. - Tippek

A Napló beosztás részben határozhatjuk meg, hogy a napló mettől-meddig legyen nyitva. 

A fogászat nyitva tartásában pedig a napló beosztáson belül napokra bontva állítható be a nyitva tartás. Az inaktív napok nem fognak látszani a heti nézetben. Ez a beállítás adja az alapját az orvosok munkarendjének.

FELHASZNÁLÓK KEZELÉSE

2015. 09. 29. - Tippek

 Egy felhasználó alapadatait és jogosultságait állíthatjuk be. A felhasználó sablonból választva a jogosultságok kitöltődnek a jogkörnek megfelelően. 

A jogok tesznek elérhetővé egy-egy menüpontot, funkciót. 

Itt állíthatjuk be, hogy a felhasználó orvos-e, választható-e a naplóban orvosként és itt határozhatjuk meg a naplóbeli színét is.

A “Saját adatok” alatt változtathatunk a megjelenített nevünkön, a belépési azonosítónkon és megadhatjuk az értesítési email címünket. Ha a jelszót nem töltjük ki, nem fog az eredeti megváltozni. 

A fogászat adatait csak az arra jogosult személyek módosíthatják. A cégadatokon túl itt állíthatók be a székek elnevezései. 

A rendszer részben vannak a működéssel kapcsolatos legfontosabb beállítások. 

IDŐPONT SZÍNEZÉS

2015. 09. 28. - Tippek

 A létrehozott időpont dobozoknak van egy alapértelmezett, de felhasználónként beállítható színe (Időpont alapszín). Ez szintén beállítás szerint befolyásható (Időpont színezés). 

Kezelés szerinti színezés: az időponthoz kiválasztott kezeléseknek meghatározott színek. A Beállítások > Kezelések > Napló alatt felsorolt kezelésekhez megadott színben fog pompázni a doboz. 

KARTON MODUL HASZNÁLATA

2015. 08. 26. - Tippek

 A karton programrészben az elvégzett kezelések, státuszok rögzítését és tervek készítését tudjuk elvégezni. 

Fent láthatók az elvégezhető kezelések csoportokba rendezve. A beállítások / kezelések / karton menüpont alatt állítható és rendezhetők a kezelések. 

ORVOS KIVÁLASZTÁSA

2015. 08. 25. - Tippek

 Több orvossal rendelkező klinikáknál van jelentősége. Az orvost nem kötelező megadni egy berendeléshez. Arra vigyázzunk, hogy ha előbb jelöljük ki az orvost és utána olyan pácienst választunk, akinek van beállított alapértelmezett orvosa, az felülírhatja a kijelöltet.

NAPI MEGJEGYZÉSEK

2015. 08. 25. - Tippek

 Minden napra írhatunk egy kis feljegyzést, ami lehet közös - ez a sárga hátterű mező, illetve privát - zöld hátterű.

BERENDELÉS GOMBSOR HASZNÁLATA

2015. 08. 24. - Tippek

A “Törlés” gombbal kitörölhetjük az időpontot, de a törlés előtt egy megerősítő kérdést kapunk. 

A páciens berendelés adatai között visszanézhető a törölt berendelés. 

A nap nézet értelemszerűen csak egy napot mutat a foglalás naplóból. Ezt a nézetet négy vagy több székkel rendelkező fogászatoknak ajánljuk. 

PÁCIENS ADATAINAK FELVITELE

2015. 08. 19. - Tippek

A páciens adatainak rögzítéséhez kattintsunk a páciens kereső melletti ceruza ikonra. Három szituáció lehetséges: 

PÁCIENS AZONOSÍTÁS

2015. 08. 18. - Tippek

 Időpont rögzítéskor általában – ugyanis nem kötelező - megadjuk a pácienst is. Három szituáció lehetséges: 

IDŐPONT-KIJELÖLÉS

2015. 07. 29. - Tippek

Kattintsunk a foglalás táblázat egy kívánt időpontjára az egér bal gombjával és lenyomva tartva húzzuk az egérkurzort az időtartam végéig.

Kijelölés közben a kurzort átvihetjük más oszlopokba és a kezdeti időpont fölé is. 

Ha beleütközünk egy másik berendelésbe, akkor beállítástól függően vagy nem tudjuk tovább húzni az időpontot, vagy párhuzamos időpont foglalást csinálhatunk.

IDŐPONT VÁLTOZTATÁSA

2015. 07. 23. - Tippek

Egy berendelés időpontjának megváltoztatásához kattintsunk kétszer egy berendelés dobozra, mire az szerkeszthető állapotba kerül.

IDŐPONTFOGLALÁS

2015. 07. 16. - Tippek

Egy időpont foglalásához négy adatot lehet megadni, de egyet kötelező: az időpontot. Ezen túl megadható a páciens neve, az orvos és az elvégzendő kezelések. 
A négy adat bevitelének sorrendje tetszőleges.