9025 Győr, Töltésszer u. 3.

Ügyelet: 8:00 - 20:00 hétköznap

(30) 988 2674

Páciensek kezelésének nyomon követése a rendelőben

2022. 10. 20. - Tippek

Nagyobb fogászati rendelőkben, klinikákon jogosan merül fel az az igény, hogy a recepció folyamatosan nyomon követhesse a páciensek "mozgását". Magyarul jó tudni, hogy kik érkeztek meg, kik ültek már be a székbe, kit kezeltek már, ki az, aki már végzett és elment, vagy éppen kik azok, akik nem jöttek el.

Nem újdonság ez az ARPADENT fogászati szoftverben, mivel a Mai napi berendelések funkciót már 2016 óta használhatják a partnereink.
(Korábbi fejlesztésünkról készült leírás itt érhető el)

A Mai napi berendelések funkció használata mellett a nagyobb, többszékes fogászati partnereinknél felmerül az az igény, hogy közvetelenül a berendelési naplóban láthassák azt, hogy az adott páciens éppen hol tart a kezelésének folyamatában. Ennek az igénynek a hatására bővítettük az ARPADENT fogászati szoftver Napló moduljában a berendelési időpontok színezésének lehetőségét. Korábbiakban kétféle színezést lehetett választani. Legtöbben az orvosok színeivel feltöltött berendelési időpontokat használják, de sokan állították át a naptárat az időpontokhoz kötődő kezelések színeire is. Ezen módszerek mellé fejlesztettük ki a páciens helyezte szerinti színezést, aminek segítségével gyakorlatilag a berendelési naptárra pillantva is látjuk, hogy az adott napon kezelendő páciensek kezelése hol tart. 

A páciensek helyzete is kétféle szinten kezelhető a fogászati szoftverünkben. Az egyszerűbb szinten háromféle helyzete lehet egy páciensnek az adott napi kezelései során. Ezek az alábbiak:

  • megérkezett (kézzel beállítandó)
  • kezelve (kézzel is beállítható, illetve az első kezelés felvétele után automatikusan beállításra kerül)
  • nem jött el (kézzel beállítandó)

A bővített szinten a fentiek mellett az alábbi lehetőségek jelennek meg:

  • beült (kézzel beállítandó)
  • elment (kézzel beállítandó)

A páciensek helyezete szerinti színezés jelentése:

  • KÉK - azok a berendelési időpontok, amelyekhez kapcsolt páciens még nem érkezett meg
  • ZÖLD - azok a berendelési időpontok, amelyeknél a páciens már megérkezett
  • LILA - azok a berendelési időpontok, amelyeknél a páciens beült a székbe
  • SZÜRKE - azok a berendelési időpontok, amelyeknél a páciensnél már legalább egy elvégzett kezelés rögzítésre került
  • PIROS -  azok a berendelési időpontok, amelyeknél a páciens nem jelent meg
  • MUSTÁRSÁRGA - azok a berendelési időpontok, amelyeknél a páciens már végzett és elment
Mire vár?
Beavatjuk a részletekbe.
Keressen minket!
ARPADENT